بازگشايي پيست اسكي فريدونشهر در استان اصفهان

پس از بازگشايي پيست توچال در تهران، با بارش‌های اخیر در سطح شهرستان فریدونشهر، پیست اسکی فریدونشهر نيز بازگشایی شد.

به گزارش روابط عمومي مجموعه‌هاي اسكي به نقل از فارس، دبير هيئت اسكي اصفهان با اشاره به اینکه پیست اسکی فریدونشهر جزو نخستین پیست‌های کشور است که در این موقع از سال در حال استفاده ورزشکاران و علاقه‌مندان است، اظهار کرد: با توجه به بارش‌های خوب پاییزی در سال جدید، پیست اسکی فریدونشهر که با ارتفاع ۲۸۰۰ متر از سطح دریا یکی از مرتفع‌ترین پیست‌های اسکی کشور است، از روز جمعه به صورت رسمی گشایش یافت.

وی در ادامه با اعلام اینکه در حال حاضر ارتفاع برف در محل پیست نزدیک به ۸۰ سانتی‌متر است، افزود: پارکینگ‌های روباز، رستوران، کافی‌شاپ در داخل سالن و محوطه بیرون، پخت نان سنتی گرم در محل سالن پیست، نمازخانه، محل اقامت به تعداد محدود، تجهیزات اسکی و سایت اداری و نگهبانی از جمله امکانات پیست اسکی فریدونشهر است.

پیست اسکی این شهرستان از مرکز شهر پنج کیلومتر فاصله دارد که با توجه به شیب نسبتا زیاد این پیست، انجام ورزش اسکی به خوبی امکان‌پذیر است.

پیست اسکی فریدونشهر از مرکز استان اصفهان ۱۸۵ کیلومتر فاصله دارد و با دارا بودن امکانات تفریحی مانند زیپ‌لاین که به تازگی نصب شده، یکی از تفرج‌گاه‌های پربازدید در فصل زمستان است.