بازگشایی پیست اسکی توچال از جمعه ۱۹ آذرماه ۱۳۹۵

با توجه به بارش نزولات آسمانی در چند روز گذشته و اقدامات صورت گرفته توسط تیم فنی، پیست بین ­المللی توچال از روز جمعه ۱۹آذرماه میزبان اسکی بازان و ورزشکاران محترم خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی مجموعه های اسکی، با توجه به اقدامات صورت گرفته در راستای اخذ مجوزات قانونی جهت بهره ­برداری پیست اسکی از مراجع ذیربط، این مجموعه­ آمادگی بازگشایی پیست اسکی از نیمه دوم آبان ماه طبق روال سنوات قبل را داشته است که متاسفانه به دلیل شرایط جوی، بهره­ برداری از پیست اسکی توچال در سال جاری با حدود یکماه تأخیر آغاز شد.

مدیرعامل توچال در این رابطه گفت: همچون سنوات گذشته در راستای تداوم سیاست­های ابلاغی بنیاد مستضعفان در سالجاری نیز، ضمن عدم افزایش نرخ بلیط خدمات مربوطه به تله­ کابین با توجه به تعیین نرخ۷۱۵/۰۰۰ریالی برای پیست بین­ المللی اسکی توچال توسط مراجع قانونی، با نرخ ۶۵۰/۰۰۰ ریالی میزبان اسکی بازان و ورزشکاران عزیز در این پیست خواهیم بود که مبلغ مذکور (شامل ۵۸/۵۰۰ ریال مالیات بر ارزش افزوده ـ ۳۸۰/۰۰۰ریال بلیط تله­ کابین تا ایستگاه ۷ و ۲۱۱/۵۰۰ریال استفاده از خدمات پیست اسکی بین المللی توچال) می­باشد.

در راستای ارایه خدمات مطلوبتر به اسکی بازان، در روزهای چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه از ساعت ۶:۳۰ صبح، دستگاه های بالابر نسبت به انتقال اسکی بازان به پیست اسکی شروع به فعالیت می­نمایند.

.